Слово «продакшн» з’явилося в українській мові завдяки запозиченню з англійської. Слово «production» буквально перекладається як виготовлення. Тобто це процес дій, які націлені на створення нового продукту. Найчастіше цей термін сьогодні використовують у сфері кіно та реклами.

Загалом продакшн – це створення різноманітних медіапродуктів. Зазвичай це аудіо та відео, які пройшли професійну обробку. До готових продуктів додаються при необхідності анімація та спецефекти. Все залежить від завдання.

З чого складається продакшн

До продакшену відносять виготовлення різноманітного контенту:

– фільми

– відеоролики

– презентації

– аудіозаписи

– програми на радіо та телебаченні

А у процес продакшену входить ось що:

– збір професійної команди

– розробка сценарію

– створення музики

– підбір костюмів

– грим акторів

– зйомки

– монтаж

– озвучування та інші технічні моменти.

Продакшн – це досить складний процес. Тому працювати над ним мають виключно професіонали. Логічніше за все звертатися до спеціалізованих агентств, де продакшн є одним з направлення діяльності. Також зверніть увагу на те, чи є в агентстві креативний відділ. Якщо та, то це дуже добре. У такому випадку ви зможете і одному місці вирішити

більшість питань. Наприклад, креативщики, опрацювавши технічне завдання та бриф, запропонують вам унікальний сценарій, а далі можуть проконтролювати його реалізацію своїми колегами. Тобто усі комунікації будуть значно швидшими та ефективнішими.

Етапи виготовлення відеороликів

1. Препродакшн. На цьому етапі повним ходом йде підготовка до майбутніх зйомок. Основа роботи – це вже повністю готовий сценарій. Далі потрібно узгодити локацію, провести кастинг, зібрати необхідний реквізит та інше.

2. Продакшн. Тепер наступає черга зйомок. На цьому етапі відео записується на цифровий носій задля подальшої обробки. Успіх роботи залежить від злагодженості команди та професіоналізму кожного, хто приймає участь у процесі.

3. Постпродакшн. Наступає черга обробки відзнятого матеріалу. Монтаж, начитка тексті, додавання графіки та анімації, кольорокрекція та інші види робот роблять майбутній ролик ідеальним та унікальним.

Навіщо потрібні відеоролики

Сьогодні конкуренція в усіх сферах бізнесу занадто висока. Виділитися та запам’ятатися можна завдяки влучній та креативній рекламі. Відео – це один з найпопулярніших та найефективніших способів просування бренду. Але глядача може захопити лише справді якісний ролик, що має унікальну ідею та зроблений професіоналами. Щоб отримати гарний результат, звертайтесь виключно до спеціалістів. Так ви застрахуєте себе від неприємних сюрпризів.